Hemma igen

Väl hemma i värmlandsskogarna i vårat hus kommer den där trygga känslan tillbaka, som en täcke av lugn lägger sig över mig. Det ä alltid lika underhållande att komma hem när man vet att ständiga förändringar sker, inte bara i huset utan även runt om kring. Sedan jag flyttade ur detta hem så har förändringarna varit många och det finns inte många ytor kvar att göra om. Men det är riktigt fint och man får ett ständigt påminnande om en kreativ familj.

Det är alltid lika trevligt att komma hem, speciellt när man känner mig efterlängtad.
"Ja, syster är hemma. Vilket betyder att huset har förvandlats från ett lugnt, harmoniskt ställe till en fartfylld, högljudd, babblande tromb haha :)"  Ska man ta denna kommentar som något bra eller ej, ja det är en bra fråga. Men huvudsaken är den att jag vet att de älskar mig ändå, liksom jag älskar min familj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0