Things will never be the same again

Sedan en tid tillbaka har planer på en annorlunda framtid skapats, egentligen är det inte så annorlunda, bara det att jag tar en annan väg än den jag började staka mig fram för, för ungefär ett år sedan. Mycket har hänt och livet har förändrats och så gör den även nu. Många resor har gjorts och milen bakom mig får inte komma ikapp. Men vem vet, verkligheten springer ju alltid ikapp. Imorgon börjar nästa resa, om ännu en tid kommer jag att få reda på hur den vägen ser ut. Nu är det bara att vänta och se, för många hinder står längs denna väg, som små stigar som man inte vill gå men verkligen behöver för att komma fram till det där. Vad det där nu än är.

Har haft en fin dag idag, en fin dag i många bemärkelser men den har gått fram och nu sitter jag här igen. Mörkret faller igen och det svaga ljuset från lampan på byrån vid sängen skapar det där svaga skenet av värme, som en liten tanke boost att det faktiskt är okej att sova nu för att låta nattens mörkaste timmar ticka tills dess att de avbryts en soluppgång med vackra färgskiftningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0