Good feeling

Solen skiner och jag har varit upp med tuppen, eller nästan i alla fall. Huvudsaken är att även denna dag ska jag ta tillvara på dagen och sitta med alla de andra studenterna på biblioteket. Det finns alltid något att göra och tiden rullar på, har redan hunnit spendera närmare tre timmar i denna stora byggnad. Och fler kommer det bli, skulle vara kul och intressant att se hur många timmar under ett år som faktiskt spenderas i universitetsbyggnaderna.

Det blev inte riktigt ett jobbigt träningspass igår då regnet tog över dagens hyfsade uppehållsväder, men det hindrade inte oss. Så det blev en timmas promenad med småregn som då och då föll ner mot marken och våra kläder. Men väl hemma kunde jag somna gott och vaknade på ett riktigt bra humör. Så trots denna frivilligt tidiga morgon är jag fortfarande på ett bra humör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0