Morning thoughts

Som alltid försvinner tiden iväg helt otroligt fort men jag har redan (snart) hunnit med hela fyra tvättar och en hel del plugg så att jag borde klara dagens dugga, annars får jag ett stort "besviken på dig!" hängandes efter mig, av mig själv vill säga. Klockan är inte ens nio, vilket är den tiden som vi i vanliga fall sitter i skolbänken, men idag är vi lediga. Eller egentligen inte, efter lunch har vi dugga men man kan se det som att vi är lediga.

Idag är en bra dag och funderade faktiskt på att börja ta morgonpromenader innan skolan, men insåg sedan att vi börjar i stort sett varje dag, en lång tid framöver, klockan nio. Det i sin tur skulle innebära att jag måste kliva upp runt klockan 6 på morgonen, mer än en timma innan väckarklockan i vanliga fall ringer. Men vad skulle det göra egentligen!? Tänk vad pigg och glad man kanske blir av en morgonpromenad bara för att vakna till och förhoppningsvis hitta fokus och inspiration tills dess att klockan slå nio. Vem vet, kanske börjar jag med detta nu, eller inte. Det jag vet är att det skulle vara väldigt bra att bara ta en liten promenad i friska luften innan dagen börjar för fullt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0