physiology

Idag är en väldigt bra dag, en fin dag. Inte ens det minuterkorta regnet som öste mer under morgontimmarnas föreläsnings tillfälle kunde få mig ett  tappa gnistan. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att hela jag känner mig sprudlande men något är det. Skulle tro att en del saker börjar lätta och rutinerna med studierna börjar nu att sätta sig, lagom till tentan nästa vecka. Sedan har jag joggat med min underbara vän varje kväll denna vecka och uppföljning med det ska ske, lite längre sträcka för varje gång och så att även vi kan vara med på olika lopp. (Har än så länge bara varit med på vårruset med sina 5 km, men behöver något som verkligen utmanar mig, så till nästa år ska i alla fall 1 mil vara avklarad!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0