Heavy with rain

Det är precis såna här dagar som jag tycker om men av samma anledningen gillar jag det inte. Men det positiva är gårdagen, dagen med allt det roliga och händelserika.
Just nu sitter jag bara och tar det lugnt och äter upp min lilla ask med söta björnar från cloetta. Dags att koka upp lite vatten och mysa ihop med en stor te kopp medan renget faller ner mot marken och glädjas över dagens gråa väder. För idag är det helt okej att det finns höst dagar som denna. Även om jag kände för att ta en härlig långpromenad så är det skönt att ångesten över att inte komma ut har in funnits sig än. Den får återkomma imorgon då veckan med träning får börja igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0