Let's let go

Allt blir inte alltid som man hade hoppats att det kunde varit men efteråt finns det inget mycket till återvändo.

Känner att den här kvällen inte är min, men allt beror på hur man ser det.
Har fortfarande alldeles för mycket energi kvar efter en timmas promenad i halvmörker med min underbara vän. Samtidigt som jag är väldigt avslappnad finns det väldigt mycket att göra. Så det är nog vad som kommer att vara temat för denna kväll. Grubblande mellan himmel och jord, så där som när mörkret faller och skapar det där rummet. Men natten ska vara min och morgon dagen ska få vara lika fin som denna dagen har varit. Tänk vilken stor roll vädret verkligen har, en solglimt så där när vi närmar oss hösten ger så mycket mer än vad kan kunde tro, i alla fall för mig. För nu finns det som kallades sommar inte kvar.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0