vart jag mig i världen vänder

Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen 
nu har även jag hittat dessa musikanter..

Det är verkligen inte trevligt med träningsvärk, okej jag vet att jag hat tränat med det hindrar mig i mitt dagliga liv. Som alla dessa miniatyr problem kallad cykelvägen in till centrum. Denna dag var det kraftig motvind, de vanliga backarna och träningsvärk på det. Bra star på denna dagen.

Snart ska jag ge upp dagens studier, men bara om en stund, inte riktigt än. Detta med tanke på att jag valde bort en vecka i skolan för en helt underbar vecka i Spanien (fler bilder kommer upp på hos caroline) med all den solsken som det bjöds på! Så denna vecka hade rivstart från början. Veckans alla "arbetsdagar" kommer att spenderas i skolan med alla de labbar som vi får göra och universitetsbiblioteket för ett par timmars plugg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0