Further on down the road

Ibland undrar jag hur långt tid man kan behöva för att rätta till, förändra och acceptera, som om tiden inte riktigt räcker till. Men den har väl som allt annat, sin egen anledning.

Det som för ett par timmar sedan såg ut att sluta i total kaos har nu flyttas vidare till mindre utrymmen och väntar nu snällt på att forslas vidare till nästa destination En destination som kommer att påbörjas innan talesättet: morgonstund har guld i mun verkligen börjar verka. Det blir en destination som förhoppningsvis kommer att ge väldigt mycket.

Hoppas och önskar nu bara att alla jag håller nära mitt hjärta håller sig uppe på fötterna och inte snubblar medan jag är borta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0