"as my own"

Saknar ett sånt där älskat skrivbord, ett bord med många minnen, som ett middagsbord med alla de besök en familj kan få och alla de händelser som stannar kvar. Men ett skrivbord av emma karaktär är vad som fattas just nu, där studier blandas med musiken som spelas, pennor och papper i blandade hopar tillsammans med böcker av olika slag. Artiklar och färgklickar lite här och var. Sist men inte minst en fin bokhylla och många härliga böcker. Tror att jag saknar mitt gamla rum, mellan de fyra vägarna som var min egen för stunden, att få möblera och ordna som man själv vill. Bara för att få gå in i sin egen värld. Mitt lilla blomstrande ställe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0