colors

Från beskrivningar om vad som sker under dagarna till egna tankar och annat flummigt som man kan sätta ihop med ett par bokstäver, ord och meningsuppbyggnader.

Händelser som jag är med om hamnar här. Från början, för nästan tre år sedan var fokus på det liv jag levde och som då prioriterades som viktigt, till tankarna som nu kretsar runt som önskningar, sökanden, nutiden och framtiden. Som en blandning av oformbara tankemoln av saker jag vill dela med mig av men kanske inte alltid i en tydlig klartext. Så ibland låter jag dörren bara stå på glänt för i andra gånger se till att dörren är ordentligt öppen. Har en inställning för hur det här året kommer se ut eller bli, men det är bara att vänta och se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0