En dag som denna


 
Försökte få lite kärlek från våran lilla kissemiss men hon ser mer rädd ut än gosig..

Så underbart, vaknade tidigare än vad det faktiskt är tillåtet att göra en söndag men lyckan var fin när jag såg den snötäckta marken. Först blev jag besviken, då jag inte kan ta min härliga jogging/power walk runda då skorna som jag äger för tillfället inte är att lita på när snön har lagt sitt fina vita täcke. Men sen kom lyckan tillbaka igen när jag insåg att det var ca -1 grader ute och solen sken så där att man nästan blir bländad. Som ett litet barn i all sin glans, fattades bara ett glädje tjut och sen skapandet av snöänglar. Men det får vänta tills prinsessan kommer hit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0