This time

Min far hittade ett urklipp, en gammal "dagens ros" från våran lokala tidning för något år sedan. Så en gång i tiden var även jag värd en sån där uppiggande ros, detta tillsammans med min dåvarande kollega. En fin start på denna söndagsförmiddag måste jag säga.

Det har varit en intensiv helg men härlig och rolig. Fina stunder med familjen, besök på mässan Kvinna 2012 och slutligen ännu mer skratt, leenden och trötta ben. En halvspontan utgång med sis visade sig vara riktigt trevligt.

Sen får vi inte glömma denna dag, en stor dag, nämligen min storasysters dag!




Något annat som även är väldigt fint är när helgen och eftermiddagens mörker sänker sig över staden men vi tänder ljus, och all dess skimmer tillsammans med detta mörker skapar en väldigt mysig atmosfär. Skulle därför kunna stå och bara njuta av allt men tillslut får man inse sannigen att denna årstid trots allt tar med sig kylan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0