Blurry

För att få en fin kväll att sluta bättre än den började med en dröm som samlade många känslor och fick mig att vaknad med ett ryck och hjärtat slog. Leendet och den mening som formades är inget som jag vara med om en gång till. Kan inte förstå vad detta var nödvändigt att drömma om då jag inte önskar dessa drömmar, även om det finns en glimt av glädje i dom. Om man vill gå djupare kan man förstå budskapet det undermedvetna skickar, men bara om man vill.

Inom en stund ska denna dag fortsätta och jag ska fortsätta förtränga morgonen igen. Har hunnit med ett par ärenden och snart är det dags för ännu ett träningspass och lite bullbak. Försökte igår men det blev inte så bra som vi ville så jag gör ett nytt tappert försök ikväll igen. Så om jag har tur kommer lillasyster hem till ett doftparadis av nygräddade bullar och ett stort glasmjölk. Det tycker jag låter riktigt fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0