En ny tid

Det senaste året har varit allt och lite till. Ett väldigt händelserikt år. Om jag ska vara ärlig så har det faktiskt varit ett av de svåraste åren jag varit med om hittills. Ett år av mycket smärta och väntan, sorg och många problem men även glädje och skratt. Har utvecklats som person på ett sätt jag inte trodde och blivit starkare. Men sen är vi i en utvecklingsfas som inte alla kan förklara eller förstå men som sker med eller utan vår vilja. Vi stöter ibland på problem, de kan vara lätta eller riktigt svåra att lösa och/eller leva med, men med ett nytt år får vi börja om som med ett nytt oskrivet blad. Vi skapar ju alla vår egna lilla historia.

Det nya året firades med fina människor och det var en fin dag eller två, hur man nu väljer att se det på. Jag hoppas och tror att det här året kommer att vara ett bra år och alla de fina som finns i mitt liv är kvar på ett eller annat sätt!  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0