Summit

Hade nyss så många ord jag ville forma och bilda meningar av och sedan berättade dessa vidare och skapa något nytt hos någon annan, som i sin tur kanske tolkar det jag ville säga precis som jag menade eller kanske bygger vidare på det och skapar egna berättelser.
Många ord kan lätt försvinna och bara stanna utan att komma vidare. Egentligen kanske det inte var några viktiga ord för ens egen del men för någon annan kan dessa ord har en helt annan betydelse, kanske av ett större värde.

I mina drömmar hittar jag det som försvinner eller som jag gömmer, ibland kommer bekräftelser fram av något jag inte tänkt på. Ibland är drömmar det värsta som man kan starta dagen på men ibland har den raka motsattsen och hjälper till att skapa dagar som man bara vill dansa omkring, sjunga och vissla lite halv dant på.

Att uttrycka sig är inte alltid lätt men alla borde försöka, jag är en av dem som borde se till att uttrycka sig lite bättre och sluta bära på allt för tillslut kommer det att brista. Men man är ju inte mer än människa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0