To be continued

Om de flesta av veckans dagar kunde få se ut som denna och dom senaste skulle jag må riktigt bra. När saker och ting kommer i ordning och det händer lite mer, strukturerade dagar börjar byggas upp igen och fina samtal med vännerna gör mig riktigt glad. Ja då skulle jag faktiskt mår bra varje dag, men som vi sa kan man behöva gå ner i en grop bara för att ha något att sträva efter och komma upp igen. Just nu är jag uppe och känner för att stanna här länge, för mycket känns riktigt bra och vägen mot toppen och mitt mål känns lättare än på länge, vet att motgångar kommer och går, så just nu är jag på väg från motgångarna till "medgångarna". Så känns det i alla fall och så länge den känslan infinner sig kan jag få sväva som på moln en stund.

Idag har böcker och block placerats på bordet. Musik har spelats och snart väntar en kylig promenad med vännen. Eventuellt väntar lite god smörgåstårta på oss två som då kommer in klivandes med alldeles rosiga och friska kinder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0