Would like to put a smile upon those days

Mötet och allt det nya som jag varit med om idag gav och ger mig fortfarande så mycket av energin som behövs, och genom det känner jag mig otroligt pigg och glad. Så själv tog jag en långpromenad medan min lillasyster somnade i soffan.
För mig var förmiddagens alla händelser något som jag inte riktigt kunde se men fortfarande hoppades på och med ett beslut om att detta år ska bli något fint känns det bra när första månaden av tolv inte ens är slut och positiva händelser redan infunnit sig. För på sätt och vis kanske man behöver en version av en smäll som kan göra ont, men det är bara för att man ska vakna och faktiskt inse att man flyger med i den riktning man egentligen vill. Så mycket av det som vi gör grundar sig nog i hur vi handlar och hanterar vardagen.
Så med ett fint avslut på denna månad hoppas jag att resterande kommer att bli lika fina på sitt sätt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0