Tomorrow's a new day for everyone

 
En händelserik helg, inte alls som jag hade trott att den skulle sluta men minnen är de som består. Trots en sliten kropp blir minnena många och rolig(a) (på både norska och svenska) under helgens få timmar. Lite mer energikällor och solsken så är jag tillbaka på den topp jag nyss stod på.

Extremsport veko 2012, något nytt och spännande (för mig, även om det nu är femtonde året i rad). Skulle varit mer intressant om man själv var en av alla de galna tävlings människorna som utövar några av grenarna. Men kanske någon gång i framtiden. Får se vart jag själv står i förhållande till den våghals som inte har alla mina spärrar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0