många färger

    
Som alltid, hade jag fått reda på alla de saker som hänt den senaste tiden för ett par år sedan hade jag nog inte trott på många av händelserna. Men som med mycket så tror jag att den finns en anledning till varför en del av dessa saker händer som vi är med om. Men det är svårt att säga för att ser vi saker och ting på olika sätt beroende på vart i världen och livet vi befinner oss. Så man kan bara se till sig själv med en känsla för andra. Då man inte kan sätta sig in i någon annans liv, bara känna till och finnas till. Men tiden som vi får av livet stärker. Hur vi väljer att ta den är upp till var och en.

Vart jag befinner mig nu nog är en del av de händelser som sker, kanske som ett litet uppvaknande och sen vidare på vägen. Det finns en stor fråga och svaret får vi nog någon gång men kanske inte tillräckligt tidigt för att sprida den vidare till andra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0