Dance to another tune


   
"Jag tycker om dig" är något som man borde säga oftare till personen det handlar om, som min mammas väninna sa till henne här om dagen. Jag tycker att det var så otroligt fint sagt, blev till och med glad själv utav att höra det. Egentligen är det ett väldigt vanligt ord men att sätta in den på en plats med dess riktiga betydelse kan vara något helt annat.
   
    
    
   
Kände för att kolla igenom gamla bilder från något som känns som evigheter. Bilder med underbart små och söta syskon, bilder från tiden när kabaré var något som förväntades av oss och som gjorde att vi tillslut fick resa. Bilder från tiden då pendlandet mellan två städer blev vardagsmat och år av nya upptäckter. Tillsist hamnade jag bland bilder som kommer från denna tid. Önskar bara att man själv kunde fota lite mer så detta kunde bli bilder som man själv tagit. Men snart kanske även jag kommer ihåg att klicka lite.



Kommentarer
MOR

Underbar nostalgi vännen! Fina minnen...

2012-03-21 @ 21:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0