Roll away your stone

Just nu lever jag i någon form av bubbla, men det är väldigt härligt att vara här, om bara för en stund. Träffat familjen karlstad, skrivit, pratat och saker har varit över förväntan. Innan kände jag mig lite som ett litet barn med den bestämda åsikten att "jag vill inte!" och signatur stampen. Men så här efteråt var det ju inga problem alls och leendet satt lika bra som vanligt. Fast denna gång med mer kunskap än vad början av veckan kunde erbjuda. Fortfarande några saker att ordna innan jag vet helt hur det kommer att bli, men man ska väl låta det ta lite tid så kommer det bli bra tillslut.

Fick träffa familjen karlstad nu i veckan och tillhelgen väntar vänner och M&M. Så det har varit och kommer vara en riktigt bra veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0