certain things color my life





Något så vackert som färgklickar av blommor står utanför mitt fönster dag ut och dag in, förgyller och skapar leenden på mina läppar när jag njuter av livet som finns utanför mitt rum. När arbetet inte kallar försöker jag hitta ett lugn, ungefär som kroppen får efter ett yogapass. Känns inte allt för bra att vara uppe i varv tjugofyrasju. Men med en kombination av nya människor i ens liv så blir det ännu bättre.

16 Maj står även utanför mitt fönster och snart kommer nog gator och torg fyllas av firande människor på ett eller annat sätt och i morgon väntar jobb då syttende mai välkomnas. Ska bli intressant att se om det blir något utöver det vanliga på jobbet.


Kommentarer
c

härlig bild ;)

2012-05-17 @ 16:08:25
URL: http://carolyneu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0