Room for happiness



Ännu en tidig morgon och andra passet har varit helt okej, önskar att man kunde lära sig allt på en gång så man slipper den här perioden i ständigt skapande frågeställningar. Undrar hur många gånger på en dag man faktiskt kan se ut som ett frågetecken och med tanke på att jag kan vara som en öppen bok blir det nog inte så svårt.
Men mer roande eller irriterande för omgivningen.

Men huvudsaken är ju den att jag lär mig mer och mer hela tiden, fick även lära mig vad man inte ska säga..
Efter en halvtimmas joggingrunda och styrketräning så får kvällen välkomnas medan det fina vädret gått över till något som skulle kunna likans med storm, så att sitta inne med en fin kopp te och mysa ser riktigt bra ut tills dess att morgon timman är slagen.



Kommentarer
MOR

Låter härligt Emma

2012-05-04 @ 06:10:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0