Silhouettes

Första kvällspasset genomfördes igår och det liknade arbetsuppgifterna som ställs under dagtid men med undantag för vissa andra arbetsuppgifter. Så det finns alltid något nytt att lära vilket är väldigt bra, om man bortser från att jag vill kunna allt nu, helst igår. Tycker det är kul att lära sig något nytt men processen som ibland krävs är inte alltid lika trevlig. Speciellt om man ställer högre krav på sig själv än vad som är nödvändigt men det kommer ju också med tiden. Så det är bara att vänta in den så blir det bra.
Känner ett sånt lugn här så tror att jag har hamnat på en bra plats.
En plats som kan ge energi samtidigt som jag får göra något annat än det som jag vant mig vid den senaste tiden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0