Vaska vaska

Bild från klockan halv sju imorse, på väg till jobbet, molnen var så tjocka att man inte kunde se toppen på berget.



Att bara få sitta i vårgräset och känna vindens svalka på min kind, höra vågorna slå mot den steniga väggen som hindrar vattnet från att nå upp till platsen jag tidigare satt på och bara glömma tid och rum, det har jag saknat! Ljuv musik har en lång väg att gå för att kunna kompenserar de stunderna.

Det finns så mycket nytt att upptäcka här så vore dum om jag inte testade något av allt det som erbjuds. Men än så länge är det bara min första vecka och mer kommer det bli, får bara se till att göra mer än att bara önska, men tror inte att det ska bli ett problem. Som första dagen på upplärningen så finns det mycket nytt att ta in.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0