Do you still care

Som den person jag är påverkar omgivningen mig i alldeles för stor utsträckning. Så just nu är det lite kaos i min färgglada värld. Det vill säga inom vägarna som vi för tillfället kallar mitt rum/hem. Vet att mycket kan bli återställt inom en väldigt kort tid, så det är väl bara att sätta igång med den lite tråkigare delen kallad kreativt tänkande inom ordning och reda. 

Så medans regnet ännu en gång vattnar gräset som inte längre har den där välkomnade klargröna färgen och himmelen låter oss tänka tillbaka på klara färger medan den visar oss en liten mer grånyans av det förflutna men som kommer att komma åter. Då ska jag återskapa mina färger och sedan mysa resten av kvällen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0