anything could happen

                                                                                                                  foto: Caroline Utterström
Det är fint att se förändringar. som genom de många tåg och buss resor som under förra veckan var ett faktum, ett lika starkt faktum om inte större att mitt hjärta och min själ mår bra av alla de välbekanta leenden som jag fick se igen. Höra skratten och vara en del i dom. Även hjärta och själ behöver ibland lite omhändertagande. Nästa resa, då hoppas jag på fler av de där vackra och välbekanta leendena, får höra rösterna och dela historierna av händelser den senaste tiden.
 
Jag mår bra men vill må bättre. Men det beror inte på att jag inte mår bra utan att på andra faktorer i min omgivning som faktiskt även om det är långt bort sitter väldigt nära mitt hjärta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0