It takes some time

Vi for tillbaka för att låta tiden ha sin gång och låta dem andra få skåla in det nya året. Det nya året med så mycket mer. 
 
Trodde att året som vi precis passerade på något vis skulle varit mitt så kallade år. Men vem kan säga att året man går in i är just "ditt" år. Det sker ständiga förändringar. Så året du är i nu kanske är ditt år, om man vill kalla det så. Eller så kanske det helt enkelt är en del i livet, att det är ditt liv. Året är en del av det som kommer. Stunden är din.
 
Även om jag inte vill kalla det här mitt år så ser jag framemot det, för det finns verkligen så mycket att se fram emot. Så mycket lycka och så mycket som är fint. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0